1- ابتدا از قسمت تاریخ اقامت "تاریخ ورود" و "تعداد شب های اقامت" را انتخاب نموده و دکمه "بررسی تاریخ" را کلیک نمایید.
2- سپس از هر نوع اتاق هر تعداد که نیاز دارید انتخاب نموده و بر روی دکمه "ثبت رزرو" کلیک نمایید.
3- بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت رزرو، وارد مرحله ثبت اطلاعات و دریافت شماره پیگیری خواهید شد.
توجه نمایید، در صورتی که در یکی از روزهای تاریخ مورد نظر شما اتاق موجود نباشد امکان انتخاب آن اتاق را نخواهید داشت.
راهنمای رزرو
راهنمای
رزرو

هتل فرید تبریز

هتل فرید تبریز
هتل فرید تبریز هتل فرید تبریز
شهر تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان والمان، هتل فرید     نمایش نقشه     نزدیک مترو هتل فرید تبریز

تلفن جهت رزرو : 02166916724 - 02166916725
تخفیف % 65

هتل فرید تبریز در فرودین ماه سال 1398 با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح گردید. این هتل دارای 6 طبقه و 30 باب اتاق می باشد که آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است، هتل فرید تبریز با قرارگیری در مرکز شهر از لحاظ دسترسی به اماکن گردشگری و مراکز خرید موقعیت بسیاری عالی دارد و گردشگران می توانند به راحتی از مکان های دیدنی تبریز دیدن فرمایند.

میهمانان این هتل را دوست دارند زیرا
به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد. به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.
ایستگاه ساعت، 700 متر، 5 دقیقه به صورت پیاده ایستگاه ساعت، 700 متر، 5 دقیقه به صورت پیاده

تاریخ اقامت

تاریخ اقامت لطفا تاریخ اقامت خود را در هتل فرید تبریز انتخاب نمایید .
تاریخ ورود
تعداد شب های اقامت
تاریخ خروج

یک تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 1نفر
دو تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 2نفر
سه تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 3نفر
اتاق دو خوابه چهار تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 4نفر
اتاق دو خوابه پنج تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 5نفر
اتاق دو خوابه شش تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 6نفر
اتاق دو خوابه هفت تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 7نفر
اتاق دو خوابه هشت تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 8نفر

امکانات

امکانات هتل امکانات هتل
لابی ، اتاق چمدان ، صرافی ، آسانسور ، روزنامه در لابی ، لاندری (خشک شویی) ، تاکسی سرویس ، اینترنت در لابی ، رستوران ، خدمات آژانس مسافرتی ، کافی شاپ
امکانات اتاق امکانات اتاق
کمد لباس ، اینترنت در اتاق ، تلفن ، اتو در اتاق ، خدمات بیدار باش ، حمام ، سرویس بهداشتی ایرانی ، تلوزیون LCD ، یخچال ، سشوار
اینترنت اینترنت
بله - به صورت Wi-Fi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.
پارکینگ پارکینگ
بله - به صورت سرپوشیده در دسترس می باشد.

موقعیت جغرافیایی

نشانی نشانی
شهر تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان والمان، هتل فرید
فاصله تا فرودگاه فاصله تا فرودگاه
10کیلومتر، 18 دقیقه با خودرو
فاصله تا راه آهن فاصله تا راه آهن
6 کیلومتر، 20 دقیقه با خودرو
فاصله تا ترمینال فاصله تا ترمینال
4 کیلومتر، 15 دقیقه با خودرو
فاصله تا ایستگاه مترو فاصله تا ایستگاه مترو
ایستگاه ساعت، 700 متر، 5 دقیقه به صورت پیاده
هتل فرید تبریز نزدیک است به هتل فرید تبریز نزدیک است به
ارگ علیشاه، موزه بهنام، موزه سنجش، بازار تربیت، بازار بزرگ تبریز

قوانین و مقررات

ساعت ورود ساعت ورود
14
ساعت خروج ساعت خروج
12
اقامت میهمان خردسال اقامت میهمان خردسال
هتل فرید تبریز برای کودکان پنج سال در صورت عدم استفاده از امکانات هتل رایگان و از پنج تا هفت سال نیم بها و از هفت سال به بالا به صورت کامل هزینه دریافت می نماید. لطفا به این موضوع در انتخاب سرویس اضافه دقت نمایید.
سایر توضیحات سایر توضیحات
درخواست رزرو تنها در صورتی قطعی می باشد که تاییدیه رسمی (Confirmation) برای درخواست کننده ارسال گردد. تاییدیه رزرو از طریق فکس و یا ایمیل ارسال می شود و ارسال آن از طریق پیامک اطلاع داده می شود. برای قطعی شدن رزرو و دریافت تاییدیه باید تمامی مبلغ رزرو قبل از ورود مسافر، شارژ گردد. قبل از ورود مسافر به هتل برای انجام اموری مانند دریافت تاییدیه، کنسل نمودن رزرو، تمدید رزرو، تغییر رزرو، تعویض اتاق و جابجایی میهمان، می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 66916724-021 و یا ایمیل info@ariabooking.ir تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید. لازم به توضیح می باشد در هنگام ورود به هتل میهمانی که اتاق به نام ایشان رزرو شده باید شناسنامه و کارت ملی خود یا پاسپورت با تاریخ ویزای معتبر را برای دریافت اتاق به مسئول پذیرش تحویل دهد. برای میهمانانی که به همراه خانواده سفر می نمایند، ارائه شناسنامه همراهان و احراز محرمیت برای دریافت اتاق در هتل ضروری میباشد. در صورت کامل نبودن مدارک شناسایی رزرواسیون آریا هیچ مسئولیتی در قبال تحویل نشدن اتاق به میهمان نخواهد داشت. توجه نمایید در صورت ارائه هرگونه اطلاعات نادرست عواقب ناشی از آن بر عهده میهمان می باشد. در خصوص درخواست لغو رزرو (کنسلی) با توجه به اینکه قانون و یا دستور العمل مشخصی توسط سازمان میراث فرهنگی تدوین نشده است و با توجه به اینکه در میان هتل ها و مراکز اقامتی در ایران وحدت رویه ای وجود ندارد، هر یک از هتل ها و مراکز اقامتی با توجه به قوانین داخلی خود اقدام مینمایند و متناسب با آن درصد جریمه میهمان را مشخص میکنند. توجه داشته باشید رزرواسیون آریا برای لغو (کنسل) نمودن رزرو هیچ سهمی را تحت عنوان کارمزد، جریمه و غیره از مسافرین محترم دریافت نمی نماید. میهمانان گرامی قوانین مربوط به رزرو هتل برای ایام نوروز (هفته آخر اسفند تا 13 فروردین) با ایام دیگر سال متفاوت می باشد. به همین خاطر تقاضا داریم در هنگام انجام رزرو دقت نمایید و توجه داشته باشید که هتل های ایران برای رزرو های نوروزی درخواست های کنسلی و یا تغییر تاریخ را نمی پذیرند و به همین ترتیب مبلغی را از این جهت به میهمانان بر نمیگردانند.

میانگین امتیاز بر اساس 7 بررسی

6,6
از 10 امتیاز
خوب
نظافت
نظافت
7,9
آرامش
آرامش
7,0
برخورد کارکنان
برخورد کارکنان
7,4
امکانات
امکانات
5,7
غذا
غذا
4,6
اینترنت
اینترنت
7,0

ثبت نظر


لطفا به فارسی تایب نموده و نظر خود را همراه دلیل بیان نمایید.
این موضوع در نمایش نظر شما موثر خواهد بود.
نظافت
-
10 / -
+
آرامش
-
10 / -
+
برخورد کارکنان
-
10 / -
+
امکانات
-
10 / -
+
غذا
-
10 / -
+
اینترنت
-
10 / -
+
کد امنیتی
علی رحمانیان میگوید :
1398-05-27
7,2
خیلی خوب
نظافت  8
آرامش  5
برخورد کارکنان  10
امکانات   5
اینترنت  5
غذا  10
نظرات مثبت
برخورد خوب پرسنل هتل نزدیکی به مرکز شهر اتاقهای بزرگ قیمت مناسب برای خانواده های با جمعیت زیاد سرویس حوله و ملحفه تمیز
نظرات منفی
بوی بسیار نامطبوع توالت ایرانی که بدون هواکش و فن بود و در اتاق استشمام میشد پارکینگ کوچک و غیراستاندارد نداشتن کمد و لیوان و نبود پریز برق به تعداد مناسب در سوییت ما که شامل 2 اتاق و یک نشیمن بود کولر فقط در اتاق نشیمن بود و اتاقها کولر نداشت هتل حداکثر در حد 2 ستاره بود
لواسانی میگوید :
1398-04-19
7,7
خیلی خوب
نظافت  8
آرامش  8
برخورد کارکنان  6
امکانات   9
اینترنت  8
غذا  7
نظرات مثبت
من 2 شب اتاق در هتل فرید رزرو کرده بودم به طور کلی از امکانات داخل اتاق نظافت و غذای هتل راضی بودم
نظرات منفی
کارمندای هتل با اینکه رفتارشون با محبت است اما حرفه ای نیستند.
جواد حجتی میگوید :
1398-04-18
8,0
خیلی خوب
نظافت  9
آرامش  9
برخورد کارکنان  8
امکانات   8
اینترنت  5
غذا  9
نظرات مثبت
عالی بود. اتاقها بزرگ و تمیز. نت عالی. پرسنل مودب و مهربان. رستوران هم خوب بود. موقعیت مکانی عالی بود
نظرات منفی
پارکینگ زیر زمین ورودی بد و کوتاه داشت. اتومبیلهای شاسی بلند سقفشان گیر میکند و باید در حیاط پارک کنند. صبحانه بسیار معمولی ولی به سفارش عمل میکنند
مریم آبجار میگوید :
1398-04-05
6,5
خوب
نظافت  10
آرامش  5
برخورد کارکنان  10
امکانات   5
اینترنت  2
غذا  7
نظرات مثبت
نظافت عالی.موقعیت جغرافیایی مناسب و مرکزیت در شهر.رفتار کارکنان و پرسنل بسیار عالی
نظرات منفی
صبحانه و منو رستوران محدود.اتاق من بدون پنجره بود و این باعث میشد آرامش نداشته باشم.
علی میگوید :
1398-03-21
3,0
نظافت  2
آرامش  4
برخورد کارکنان  4
امکانات   2
اینترنت  1
غذا  5
نظرات مثبت
نزدیکی به اماکن تاریخی نو بودن و تمیزی اتاقها
نظرات منفی
وقتی دانشگاه غیر انتفاعی تبدیل یه هتل می شود انتظار زیادی نباید از نحوه ارائه خدمات و وجود حداقلهای رفاهی داشت... ما در تعطیلات عید فطر 98 در این هتل اسکان داشتیم.. 1-اتاقها هنوز رنگ نشده و گچی بود 2- برای سوییت حدود 50 متری با 2 اتاق یک عدد اسپیلت وجود دارد که جوابگو نیست 3- اتاقها فاقد کمد دیواری و میز آیینه است 4- سرویس فرنگی وجود ندارد و فضای سرویس بسیار کوچک است 5- میز آیینه و کمد و سشوار در حمام وجود ندارد 6-شارژ دستمال توالت و آب معدنی و نظافت فقط در صورتی انجام میگیرد که تقاضا داشته باشید 7- کتری برقی در اتاقها نیست و برای درخواست چای بایستی با کافی شاپ تماس میگرفتیم 8- صبحانه بسیار معمولی داشت بدون تنوع...4 روز آنجا بودیم هر 4 روز تخم مرغ و پنیر و مربی و خامه دادند...الان اکثر هتلهای دو ستاره به بالا صبحانه سلف سرویس دارند 9- افرادی که در سمت های مختلف در هتل کار میکنند فاقد تجربه لازم بودند حتی اینو نمیدونستند که صبحانه رو با چاقو می خورند نه چنگال و قاشق... 10- تعداد پریزهای برق در سوییت بسیار کم است و برای شارژ موبایل دچار مشکل میشدیم در پایان باید اینو گفت که این هتل چندماه زودتر از موعد به بهره برداری رسیده و باعث اذیت و ازار مسافران شده بود و اکثر مسافران به این وضعیت اعتراض داشتند...
محبوبه نظری فر میگوید :
1398-03-16
3,8
نظافت  8
آرامش  8
برخورد کارکنان  4
امکانات   1
اینترنت  1
غذا  1
نظرات مثبت
برخورد خانوم کارمند قسمت پذیرش خوب بود
نظرات منفی
صبحانه هتل تنوعی نداشت
سید رضا محمدی میگوید :
1398-02-05
10,0
عالی
نظافت  10
آرامش  10
برخورد کارکنان  10
امکانات   10
اینترنت  10
غذا  10
نظرات مثبت
فوق العاده عالی بود. همه وسایل بدلیل جدیدالاحداث بودن نو و تازه هستند. سرعت اینترنت هم عالی بود. صبحانه متنوع داشتند.
نظرات منفی
نکته منفی اینکه بدلیل آرامش زیاد نسبت به ترک هتل اشتیاقی نداشتم

نزدیک ترین هتل های شهر تبریز به هتل فرید تبریز

آخرین هتل های مشاهده شده آخرین هتل های مشاهده شده
چرا رزرواسیون آریا؟ تماس با رزرواسیون

02166916724 - 02166916725

پاسخگویی
9 صبح تا 9 شب
پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب
چرا رزرواسیون آریا؟ چرا رزرواسیون آریا؟
تضمین بهترین قیمت   تضمین بهترین قیمت
رزرو بیش از 800 هتل در سراسر ایران   رزرو بیش از 800 هتل در سراسر ایران
ارائه اطلاعات 99%  هر یک از هتل ها   ارائه اطلاعات 99 % هر یک از هتل ها
انتخاب بهتر  با بررسی نظرهای مسافران برای هر هتل   انتخاب بهتر با بررسی نظرهای مسافران برای هر هتل
انجام رزرو بدون نیاز به ثبت نام در سایت   انجام رزرو بدون نیاز به ثبت نام در سایت
اشتراک گذاری این صفحه در گوگل اشتراک گذاری این صفحه در تویتر اشتراک گذاری این صفحه در فیسبوک رزرواسیون آریا در تلگرام رزرواسیون آریا در اینستاگرام
خبرنامه
جاذبه های گردشگری | موزه | تقویم گردشگری | سینما | پایانه های مسافربری | فرودگاه ها | رویداد ها | راه آهن | دانستنی ها