1- ابتدا از قسمت تاریخ اقامت "تاریخ ورود" و "تعداد شب های اقامت" را انتخاب نموده و دکمه "بررسی تاریخ" را کلیک نمایید.
2- سپس از هر نوع اتاق هر تعداد که نیاز دارید انتخاب نموده و بر روی دکمه "ثبت رزرو" کلیک نمایید.
3- بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت رزرو، وارد مرحله ثبت اطلاعات و دریافت شماره پیگیری خواهید شد.
توجه نمایید، در صورتی که در یکی از روزهای تاریخ مورد نظر شما اتاق موجود نباشد امکان انتخاب آن اتاق را نخواهید داشت.
راهنمای رزرو
راهنمای
رزرو

هتل پاسارگاد گچساران

هتل پاسارگاد گچساران
هتل پاسارگاد گچساران هتل پاسارگاد گچساران
شهر گچساران، کوی کارکنان، بعد از فلکه نرگس، هتل پاسارگاد     نمایش نقشه هتل پاسارگاد گچساران

تلفن جهت رزرو : 02166916724 - 02166916725

هتل چهار ستاره پاسارگاد گچساران مشتمل بر پنج طبقه و 32 واحد اقامتی با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات در استان چهارمحال و بختیاری در سال 1389 افتتاح گردیده است.
هتل پاسارگاد که بهترین و بزرگترین هتل شهر گچساران است، دارای امکاناتی از قبیل سالن سمینار و همایش، آمفی تئاتر، رستوران، کافی شاپ، اینترنت پر سرعت، تاکسی سرویس، خشکشویی، پارکینگ و فضای سبز می باشد.
مسافران عزیز مقیم در هتل پاسارگاد با طی کردن فاصله ای 20 دقیقه ای با خودرو می توانند خود را به فرودگاه و ترمینال شهر گچساران برسانند.

میهمانان این هتل را دوست دارند زیرا
به صورت wifi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد. به صورت wifi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.

تاریخ اقامت

تاریخ اقامت لطفا تاریخ اقامت خود را در هتل پاسارگاد گچساران انتخاب نمایید .
تاریخ ورود
تعداد شب های اقامت
تاریخ خروج

دو تخته توئین
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 2نفر
دو تخته دبل
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 2نفر
سه تخته
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 3نفر
سوئیت یک خوابه
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 3نفر
دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل می باشد.
سوئیت دو خوابه
وعده غذایی : صبحانه بوفه
ظرفیت : 4نفر
دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل می باشد.

امکانات

امکانات هتل امکانات هتل
لابی ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، خشک شویی ، کافی نت ، آسانسور ، فضای سبز ، نماز خانه ، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو
امکانات اتاق امکانات اتاق
چای ساز ، بسته آرایشی و بهداشتی ، سشوار ، مینی بار در اتاق ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام ، تلوزیون ، اتو در اتاق ، تلفن ، ماهواره ، صندوق امانات ، روم سرویس 24 ساعته ، سرویس بهداشتی فرنگی ، کمد لباس
اینترنت اینترنت
بله - به صورت wifi و رایگان در تمام هتل در دسترس می باشد.
پارکینگ پارکینگ
بله - به صورت سرپوشیده و رایگان در هتل در دسترس می باشد.

موقعیت جغرافیایی

نشانی نشانی
شهر گچساران، کوی کارکنان، بعد از فلکه نرگس، هتل پاسارگاد
فاصله تا فرودگاه فاصله تا فرودگاه
16 کیلومترتا فرودگاه گچساران، 15 دقیقه با خودرو
فاصله تا ترمینال فاصله تا ترمینال
16 کیلو متر، 15 دقیقه با خودرو
هتل پاسارگاد گچساران نزدیک است به هتل پاسارگاد گچساران نزدیک است به
آبشار گنج بنار، پل خیری و محمد خان، روستای مارین، آبشار کیوان لیشتر، تنگ باشتک

قوانین و مقررات

ساعت ورود ساعت ورود
14
ساعت خروج ساعت خروج
13
اقامت میهمان خردسال اقامت میهمان خردسال
هتل پاسارگاد گچساران از افراد کمتر ازسه سال هزینه ای برای اقامت دریافت نمی نماید. لطفا به این موضوع در انتخاب سرویس اضافه دقت نمایید.
سایر توضیحات سایر توضیحات
درخواست رزرو تنها در صورتی قطعی می باشد که تاییدیه رسمی (Confirmation) برای درخواست کننده ارسال گردد. تاییدیه رزرو از طریق فکس و یا ایمیل ارسال می شود و ارسال آن از طریق پیامک اطلاع داده می شود. برای قطعی شدن رزرو و دریافت تاییدیه باید تمامی مبلغ رزرو قبل از ورود مسافر، شارژ گردد. قبل از ورود مسافر به هتل برای انجام اموری مانند دریافت تاییدیه، کنسل نمودن رزرو، تمدید رزرو، تغییر رزرو، تعویض اتاق و جابجایی میهمان، می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 66916724-021 و یا ایمیل info@ariabooking.ir تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید. لازم به توضیح می باشد در هنگام ورود به هتل میهمانی که اتاق به نام ایشان رزرو شده باید شناسنامه و کارت ملی خود یا پاسپورت با تاریخ ویزای معتبر را برای دریافت اتاق به مسئول پذیرش تحویل دهد. برای میهمانانی که به همراه خانواده سفر می نمایند، ارائه شناسنامه همراهان و احراز محرمیت برای دریافت اتاق در هتل ضروری میباشد. در صورت کامل نبودن مدارک شناسایی رزرواسیون آریا هیچ مسئولیتی در قبال تحویل نشدن اتاق به میهمان نخواهد داشت. توجه نمایید در صورت ارائه هرگونه اطلاعات نادرست عواقب ناشی از آن بر عهده میهمان می باشد. در خصوص درخواست لغو رزرو (کنسلی) با توجه به اینکه قانون و یا دستور العمل مشخصی توسط سازمان میراث فرهنگی تدوین نشده است و با توجه به اینکه در میان هتل ها و مراکز اقامتی در ایران وحدت رویه ای وجود ندارد، هر یک از هتل ها و مراکز اقامتی با توجه به قوانین داخلی خود اقدام مینمایند و متناسب با آن درصد جریمه میهمان را مشخص میکنند. توجه داشته باشید رزرواسیون آریا برای لغو (کنسل) نمودن رزرو هیچ سهمی را تحت عنوان کارمزد، جریمه و غیره از مسافرین محترم دریافت نمی نماید. میهمانان گرامی قوانین مربوط به رزرو هتل برای ایام نوروز (هفته آخر اسفند تا 13 فروردین) با ایام دیگر سال متفاوت می باشد. به همین خاطر تقاضا داریم در هنگام انجام رزرو دقت نمایید و توجه داشته باشید که هتل های ایران برای رزرو های نوروزی درخواست های کنسلی و یا تغییر تاریخ را نمی پذیرند و به همین ترتیب مبلغی را از این جهت به میهمانان بر نمیگردانند.

ثبت نظر


لطفا به فارسی تایب نموده و نظر خود را همراه دلیل بیان نمایید.
این موضوع در نمایش نظر شما موثر خواهد بود.
نظافت
-
10 / -
+
آرامش
-
10 / -
+
برخورد کارکنان
-
10 / -
+
امکانات
-
10 / -
+
غذا
-
10 / -
+
اینترنت
-
10 / -
+
کد امنیتی
آخرین هتل های مشاهده شده آخرین هتل های مشاهده شده
چرا رزرواسیون آریا؟ تماس با رزرواسیون

02166916724 - 02166916725

پاسخگویی
9 صبح تا 9 شب
پاسخگویی 9 صبح تا 9 شب
چرا رزرواسیون آریا؟ چرا رزرواسیون آریا؟
تضمین بهترین قیمت   تضمین بهترین قیمت
رزرو بیش از 800 هتل در سراسر ایران   رزرو بیش از 800 هتل در سراسر ایران
ارائه اطلاعات 99%  هر یک از هتل ها   ارائه اطلاعات 99 % هر یک از هتل ها
انتخاب بهتر  با بررسی نظرهای مسافران برای هر هتل   انتخاب بهتر با بررسی نظرهای مسافران برای هر هتل
انجام رزرو بدون نیاز به ثبت نام در سایت   انجام رزرو بدون نیاز به ثبت نام در سایت
اشتراک گذاری این صفحه در گوگل اشتراک گذاری این صفحه در تویتر اشتراک گذاری این صفحه در فیسبوک رزرواسیون آریا در تلگرام رزرواسیون آریا در اینستاگرام
خبرنامه
جاذبه های گردشگری | موزه | تقویم گردشگری | سینما | پایانه های مسافربری | فرودگاه ها | رویداد ها | راه آهن | دانستنی ها